Оплата і доставка
Як замовити товар
Для того, щоб виконати замовлення, потрібно додати обрані товари до кошика, натиснувши біля фото моделі кнопку “Купити”. Кількість обраних речей та загальна сума завжди відображена у стрічці стану кошика. Для завершення замовлення необхідно на сторінці кошику перевірити вірність доданого товару, натиснути "Далі" та заповнити форму контактної інформації. Щоб підтвердити замовлення, натисніть кнопку “Відправити замовлення” в кінці сторінки. Просимо вірно заповнювати поля форми контактної інформації, вказувати повну адресу. Звертаємо вашу увагу, що на період акцій і розпродажів, знижка вираховується після оформлення замовлення - мінусується від ціни сайту. На товари з розділу SALE акційні пропозиції не діють.
В інтернет-магазині можна замовити всі представлені моделі. Якщо товар є в наявності на складі, то протягом двох днів вам оформлять доставку в будь-яку точку України.
Умови замовлення та доставки.
- Замовлення товарів відбувається через інтернет.
- Доставка товарів здійснюється кур’єрською службою ТОВ «Нова Пошта» www.novaposhta.ua , протягом 1-2 днів від дня оформлення замовлення, при наявності товару на складі в м. Львів. А також Укрпоштою. Поставки товару здійснюються до моменту вичерпання запасів.
- У випадку затримки поставки, або повного закінчення, Торговий Дім “Жива” інформує про це своїх клієнтів.
- Ви можете замовити доставку як до відділення, так і кур'єрську доставку по конкретній адресі.
- Послуги доставки сплачує отримувач (покупець).
Оплата
- Післяплата — оплата готівкою при отриманні замовлення. УВАГА! Дана відправка відбувається лише по передоплаті в 50 грн.
- Оплата на розрахунковий рахунок — після підтвердження менеджером Вашого замовлення Вам буде надіслано рахунок, в якому будуть вказані реквізити для оплати і повна сума до оплати. Ви зможете оплатити замовлення в будь-якому банку країни або за допомоги вашого інтернет-банкінгу. Комісія за переказ грошових коштів оплачується покупцем згідно тарифів банківської установи
Обмін і повернення
Умови повернення товару
- Замовник може повернути товар, який йому не підійшов протягом 14 днів від дня отримання товару, за умови, що товар не був в експлуатації, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, бірки, маркування, а також всі отримані від продавця документи. Послуги перевізника з доставки поверненого товару сплачує ЗАМОВНИК (ПОКУПЕЦЬ).
- Повернення товару постачальникові здійснюється згідно правил роздрібної торгівлі та ЗУ «Про захист прав споживачів»